صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 14

العرض المتطور

مقاتل مجتهد الصورة الرمزية جبلاوى
    علم الدولة: Egypt

سعر اسلحه الكنغوفو

السلام عليكم كنت عاوز اعرف من سيادتك سعر السيف والعصا الزانا واين اجدهم وجزاك الله خير

Administrator الصورة الرمزية kungfu
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    سعر السيف الطويل 250 جنيه وسعر السيف العريض 300 جنيه إنما العصا مش هتلاقى فى المحلات إنت ممكن تعملها عند نجار وطبعا هتبقى من الخشب الزان أو تجيب ماسورة مايه بلاستيك أهم حاجه إن الزانا تبقى أطول منك بشبر - السيوف بتتباع فى الإتحاد لكن مبتتاخدش بالساهل - إنت ممكن تعمل السيوف عموله
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

شكرا على سرعه الرد ممكن اعرف لو هعمل السيف عموله الخامه او مصنوع من ساج ولا استل وليه شروط يعنى وذن السيف الطول مقاساته ووزنه جزاك الله خير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جبلاوى مشاهدة المشاركة
    شكرا على سرعه الرد ممكن اعرف لو هعمل السيف عموله الخامه او مصنوع من ساج ولا استل وليه شروط يعنى وذن السيف الطول مقاساته ووزنه جزاك الله خير
    العفو ده واجبنا
    طول السيف الطويل والعريض 80 سم ويفضل عمله من الإستنلس ولا ينصح بعمله من الصاج لأن الصاج مع الإستخدام ممكن يعوج وممكن تعمله من الصلب لكن الأفضل يكون من الإستنلس ووزن السيف الطويل والعريض 3 رطل يعنى حوالى 1.5 كيلو

مشكور جزاك الله خير وأدام عطائك

مقاتل نشيط الصورة الرمزية biudo
    مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مقاتل مبتدئ الصورة الرمزية hema elmasry
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    الاخ جبلاوى لو عايز نصيحتى انت لو عاوز تجيب الاسلحه دى للتمرين فقط يبقى تعملها عموله زى الاخ الزميل ماقالك اما لو عايز حاجه نظيفه وانت محترف فيها وعايز تجيبها تئنيها عندك يبقى خليك فالحاجه الاصليه النظيفه بتيجى من بلدها بالسنتى متر يعنى وزن وطول وعرض ميه ميه وتجيبها وتنساها معاك فاى عرض او فاى مناسبه موجوده معاك وبازن الله ربنا يسهل والتصدير يفتح تانى هاتجيلنا شحنه من الصين انشاء الله جميع الادوات الرياضيه والاسلحه بجميع انواعها وهاتتباع برده عن طريق الموقع بتاعنا ده واى وهانرفعلكم صور ليها واسعارهم كمان ................... واى استفسار انا تحت امركم
    ( نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي وشكرا نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي )

مقاتل مبتدئ الصورة الرمزية محمود الحلبي
    علم الدولة: Syria
    بالنسبة للدمية الخشبية كيف يمكنني الحصول عليها

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود الحلبي مشاهدة المشاركة
    بالنسبة للدمية الخشبية كيف يمكنني الحصول عليها
    أعتقد ممكن تجيبها عن طريق النت

مقاتل نشيط الصورة الرمزية احمدسامح
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ممكن اعرف ازاي استطيع اشتري الاشياء عبر المواقع وكيف يتم استلامها