المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سعر اسلحه الكنغوفو

جبلاوى
27th August 2013, 03:17 AM
السلام عليكم كنت عاوز اعرف من سيادتك سعر السيف والعصا الزانا واين اجدهم وجزاك الله خير

kungfu
28th August 2013, 01:13 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
سعر السيف الطويل 250 جنيه وسعر السيف العريض 300 جنيه إنما العصا مش هتلاقى فى المحلات إنت ممكن تعملها عند نجار وطبعا هتبقى من الخشب الزان أو تجيب ماسورة مايه بلاستيك أهم حاجه إن الزانا تبقى أطول منك بشبر - السيوف بتتباع فى الإتحاد لكن مبتتاخدش بالساهل - إنت ممكن تعمل السيوف عموله

جبلاوى
29th August 2013, 01:00 AM
شكرا على سرعه الرد ممكن اعرف لو هعمل السيف عموله الخامه او مصنوع من ساج ولا استل وليه شروط يعنى وذن السيف الطول مقاساته ووزنه جزاك الله خير

kungfu
29th August 2013, 01:29 AM
شكرا على سرعه الرد ممكن اعرف لو هعمل السيف عموله الخامه او مصنوع من ساج ولا استل وليه شروط يعنى وذن السيف الطول مقاساته ووزنه جزاك الله خير
العفو ده واجبنا
طول السيف الطويل والعريض 80 سم ويفضل عمله من الإستنلس ولا ينصح بعمله من الصاج لأن الصاج مع الإستخدام ممكن يعوج وممكن تعمله من الصلب لكن الأفضل يكون من الإستنلس ووزن السيف الطويل والعريض 3 رطل يعنى حوالى 1.5 كيلو

جبلاوى
29th August 2013, 06:30 PM
مشكور جزاك الله خير وأدام عطائك

biudo
2nd September 2013, 01:01 PM
مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررر

hema elmasry
8th September 2013, 03:25 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ جبلاوى لو عايز نصيحتى انت لو عاوز تجيب الاسلحه دى للتمرين فقط يبقى تعملها عموله زى الاخ الزميل ماقالك اما لو عايز حاجه نظيفه وانت محترف فيها وعايز تجيبها تئنيها عندك يبقى خليك فالحاجه الاصليه النظيفه بتيجى من بلدها بالسنتى متر يعنى وزن وطول وعرض ميه ميه وتجيبها وتنساها معاك فاى عرض او فاى مناسبه موجوده معاك وبازن الله ربنا يسهل والتصدير يفتح تانى هاتجيلنا شحنه من الصين انشاء الله جميع الادوات الرياضيه والاسلحه بجميع انواعها وهاتتباع برده عن طريق الموقع بتاعنا ده واى وهانرفعلكم صور ليها واسعارهم كمان ................... واى استفسار انا تحت امركم
( :):):):) وشكرا :):):):) )

محمود الحلبي
6th October 2015, 11:53 PM
بالنسبة للدمية الخشبية كيف يمكنني الحصول عليها

احمدسامح
26th August 2016, 11:31 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ممكن اعرف ازاي استطيع اشتري الاشياء عبر المواقع وكيف يتم استلامها

kungfu
27th August 2016, 02:24 AM
بالنسبة للدمية الخشبية كيف يمكنني الحصول عليها
أعتقد ممكن تجيبها عن طريق النت

kungfu
27th August 2016, 02:24 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ممكن اعرف ازاي استطيع اشتري الاشياء عبر المواقع وكيف يتم استلامها
على حسب كل موقع حدد أي موقع تريد الشراء منه

عمرو
4th April 2017, 02:06 PM
جزاكم الله خيرا

Ahmed ellongi
10th January 2021, 12:10 AM
السلام عليكم اخوتي الكرام عايز اعرف اجيب منين سيف الوينج تشون ضروري جدا ولو هيتعمل عمولة ده يبقى في ورشة ولا ايه يغدعني حداد ولا ايه ولو جاهز بيتباع فين وبكام

kungfu
11th January 2021, 02:40 AM
السلام عليكم اخوتي الكرام عايز اعرف اجيب منين سيف الوينج تشون ضروري جدا ولو هيتعمل عمولة ده يبقى في ورشة ولا ايه يغدعني حداد ولا ايه ولو جاهز بيتباع فين وبكام
في محلات في القاهره بتبيع أسلحة الكونغ فو هتلاقي عندهم السيف الطويل والعريض وسيف التايشي ممكن تسأل عندهم.. الأفضل متعملوش عموله لأن بيبقى مصنوع بطريقه معينه وداخل فيه أكتر من خامه وبتبقى جايه من الصين مظبوطه للتدريب